蝶 ❤

天啊这首歌

B站就有啊!

蓝调bules♪:

 在听音乐的时候抽抽乐[划掉 听到的,

和UT超。级他妈的配啊!!!

由于找不到歌词,下文为纯手打作品。

英语听力满分x

欢迎来找错字!

啊另外背景音乐怎么添加啊、


After the fall


Emika


It's such a sad time ,

多悲伤的时刻啊,

deep in your heart ,

在你的内心,

you made a sad life .

你使生活变得悲伤。

It's such a bad move ,

多糟糕的一步啊,

keeping me down ,

不断坠落(让我失望),

keeping me down ,

不断坠落(让我失望),

with you .

和你一起。


Straight for you weakness ,

直击你的痛处,

I know I hurt you ,

我知道我伤害了你,

I know I hurt you .

我知道我伤害了你。

You're not looking good ,

你看上去不太好,

you're not in good shape,

你不是我想要的样子。

it's time to change .

是时候去做出改变了。


It's such a sad time ,

多悲伤的时刻啊,

deep in your heart ,

在你的内心,

you made a sad life .

你使生活变得悲伤。

It's such a bad move ,

多糟糕的一步啊,

keeping me down ,

不断坠落(让我失望),

keeping me down ,

不断坠落(让我失望)。

with you .

和你一起。


After the fall,

在坠落之后,

I see , I see beyond .

我已,我已经看透。

I scrape my knees ,

我擦伤了我的膝盖,

I scrape them once before .

我也曾经擦伤过它们。

There's no such fall ,

这并不是那次的坠落,

what are you talking for ?

你在说些什么?

Who are you ?

你是谁?

Who are you ?

你是谁?

To me now ?

站在我面前的?

I fleeting moment .

我转瞬即逝。


There's one thing ,

有一件事,

I can't stand for .

我不能忍受。

You , playing diva diva diva roles

你,总是扮演,扮演,扮演主角。

There's one thing ,

有一件事,

I come here to do ,

我来到这里要做。

to help you ,

来帮助你,

that's all .

仅此而已=)


We killed some time ,

我们一同杀戮过,

I killed some time before .

我独自一人屠杀过。

We made some plans ,

我们制定了一些计划,

I made some plans before .

我做过一些承诺。

Down on my knees ,

我跪下来,

I see , I see beyond .

我已,我已经看透。

Who was I then ?

我会成为什么?

Who was I then ?

我会成为什么?

NO ONE !

谁也不是!

No one to you !

至少对你来说。


It's such a sad time ,

多悲伤的时刻啊,

deep in your heart ,

在你的内心,

you made a sad life .

你使生活变得悲伤。

It's such a bad move ,

多糟糕的一步啊,

keeping me down ,

不断坠落(让我失望),

keeping me down ,

不断坠落(让我失望)。

with you .

和你一起。


评论
热度(9)

© 蝶 ❤ | Powered by LOFTER